Veelgestelde vragen

Waar is mijn bestelling?
Wanneer je bestelling is verwerkt ontvang je een track & trace code met link. Ga naar Track & Trace of de My bpost app. Hier vul je de postcode en de code in.


Hoe gebruik ik mijn voucher?
Met een voucher kun je korting krijgen als je artikelen koopt in de online winkel. Zo krijg je je korting:  

  • Kies een artikel (waarop de voucherkorting van toepassing is) uit onze online-fanshop. 
  • Ga naar je winkelwagen door op het icoontje rechtsboven te klikken.  
  • Klik op ‘Kortingscode’ onderaan je lijst met artikelen  
  • Het codeveld verschijnt. Typ je vouchercode in en klik op ‘Toepassen’.  
  • Je vindt de algemene voorwaarden voor het gebruik van vouchers onder aan je e-mail of op de voucher.  

Hoe retourneer ik mijn artikel?
Artikelen die je via de online-fanshop hebt gekocht, kan je alleen per post naar ons terugsturen. In geval van productiefouten worden de verzendingskosten terugbetaald. 
Let op: gecustomizede en gepersonaliseerde artikelen worden speciaal voor jou gemaakt. Deze kan je dus niet retourneren, behalve in het geval van productiefouten. 

We vragen je om de producten terug te sturen in onbeschadigde en complete staat (inclusief alle accessoires), in hun originele & onbeschadigde verpakking, met het etiket. Dus bekijk het geleverde product gerust zoals je in de winkel ook zou doen. Bijvoorbeeld: haal een paar schoenen uit de doos en bekijk deze van alle kanten, pas dit paar binnenshuis, maar ga er niet mee buiten wandelen. Is je product toch niet meer in originele staat of in de originele verpakking? Dan ontvangt u eerst het oorspronkelijke aankoopbedrag terug, maar zal er nadien nog een betalingsverzoek worden opgestuurd, conform Art. VI.51 WER, ten bedrage van de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het behandelen van de goederen dat verder gaat dan nodig was om de aard, de kenmerken, en de werking van de goederen vast te stellen.

Neem steeds vóór het retoursturen contact met ons op via info@republico.be.

Retouradres:
t.a.v. Online-Fanshop
Leuvenselaan 293a
3300 Tienen


Hoe lang neemt de verzending in beslag?
Normaal duurt onze bezorging gemiddeld tussen de 7-9 werkdagen, maar vanwege COVID-19 zijn onze levertijden verlengd en kan het soms langer duren dan normaal. Dit is de doorlooptijd voor gepersonaliseerde bestellingen. Indien een product (tijdelijk) niet meer in stock is wordt u binnen 2 werkdagen hiervan op de hoogte gebracht.



Shopping Cart Items

Empty cart

No products in the cart.

Return to Shop
Search for:
X
×

Hallo!

Klik op één van de beschikbare medewerkers hieronder om te chatten via WhatsApp:

× Hoe kan ik je helpen?